Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: careless
Категория: Лични дневници
Прочетен: 170606
Постинги: 80
Коментари: 334
Гласове: 1469
Постинг
09.06.2007 13:47 - някоя гора наблизо да знаете...
Автор: careless Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1474 Коментари: 6 Гласове:
0



мента...
цял ден..отвсякъде...ментов чай,ментови гумени бонбонки,Ева-ментол,коктейл с листенца от мента и бучки лед за допълнително охлаждане,Орбит профешънъл минт,дори и презервативите ми са ментолови...
дали не прекалих...направо лъха ледена свежест от мен...нали съм куул...кво да правя..имидж трябва да се поддържа..
и в този ред на мисли се замислям колко пъти съм искала просто да се скрия в някоя дълбока гора,ама ми казаха,че местата вече били заети...и палатките били раздадени...
...и понеже ми нарушиха личното пространство и ровиха ,и питаха, и искаха да знаят....нищо не им каэах...
осавих ги да се самоизмъчват от подозрения,не че ще ми бъде по-лесно от това..едва ли..
..но човек трябва да знае кога минава граници и да ги спазва...
освен това ходенето по ръба на бръснача отдавна не ми носи забавление...
ама продължавам,като си се хванал на хорото,къде ше вървиш...
някоя гора да знаете на близо..може е на по-далече...сакчето ми е готово...

...мажоретния състав е прекрасно нещо и добре би било да установим правилния ритъм,човеко ..за да има парад на радостта..там е тайната,в правилния ритъм...иначе става една пародия,мани бегай...и после питай,ако си нямаш друга работа...





Тагове:   гора,   Наблизо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Горите, чух вече били изсечени. ...
09.06.2007 14:24
Горите, чух вече били изсечени. Обаче, миши дупки- дал Господ. Та..., вместо ти да одиш по пущиняците, прати всичко там( почти всичко, де....)в миша дупка или разни други местенца де слънце не огрява
цитирай
2. noir - ~ N ~
09.06.2007 14:56
Ментата не е толкова полезна, като прекалиш с нея. Както и всичко останало, ако прекалиш с него. А острието на бръснача е единственото място за мен. Само, че не в съмнителния смисъл ;)
цитирай
3. анонимен - ха-ха-ха-хааааааааааа
09.06.2007 22:19
Мразим мента, почти толкова колкото мразим Принца!Нема две мнения!
Ауууу...м'чи то и клипа ти много зилен бре...зелена принцеса ли шъ тЪ правиме???
Аз честно позеленех от яд като немах възможност да те видя днес, но надявам се ще ми дадеш възможност в понеделник?:)
принце...бръснача за едно друго място по теб!!!!
хахах
цитирай
4. careless - там съм,
09.06.2007 22:37
Пейн...в точния час...с ментолови цигарки...хихихиии..:)

що го мразиш Принца....добро момче е той...послушно...:)))
цитирай
5. анонимен - хм...
09.06.2007 22:43
Послушно, ама много мизерно се държи бе!
щеше да ми показва значението на словосъчетанието"ИСТИНСКИ МЪЖ" , ме нещо гума ли спука, кво стана така и не разбрах...
то можеш ли да схванеш нещо при толкова меки пишки....
хахах
цитирай
6. noir - ~ N ~
10.06.2007 04:15
Как пораснах изведнъж, няма грозна мацка, има трезвен мъж. Болка, да пробваме пак, ама като пийна още, а? Мен по принцип не ми пада, не знам що не стана онзи път ... А тия каки, ой, мале!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив